POHOD PO POTI ŠTIRIH SLAPOV

Opis

Na območju Bohorja, hribom nad Senovim, se nahaja čudovita mojstrovina narave – štirje neokrnjeni slapovi – Bojanca, Pekel, Ubijavnik in Bojavnik. Vode slapov se penijo tudi več kot 15 metrov v globino. Slapovi so poznani le malokomu, zato so še vedno zaviti v tančico skrivnosti, neokrnjenosti in miru. Zaradi svoje skritosti globoko v grapah potokov, tja ne zahaja mnogo turistov, a so kljub temu dosegljivi skoraj vsakomur, ki premore malo spretnosti in telesne vzdržljivosti. Pot štirih slapov vam tako razkrije čudovit svet slapov in je primerna za celodnevni izlet.

Čas hoje: 6 ur

Dolžina etape: 12,52 km

Zahtevnost: težka

Opis poti

Pot pričnemo na Jablancah in nas najprej vodi proti slapu Bojanca, do katerega je potrebno preplezati tudi nekaj skalnih skokov po železnih skobah. Pot do slapu je označena in nas najprej vodi po hribu navzdol proti potoku. Od prvega slapa, ki pada kar 14,8 m v globino, se nato podate do slapu Pekel. Pot nas vodi od slapa Bojanca desno navzgor po precej izpostavljenem terenu, ki pa je zavarovan z lesenimi stopnicami in jeklenico. Pot do slapu Pekel je dobro uhojena, a nas vodi po precej izpostavljenem svetu, zato je še zlasti v mokrem vremenu na mestu previdnost. Mimo ostankov nekdanjega mlina končno dosežemo slap Pekel. Gre za večstopenjski slap, pri čemer najdaljši meri 22 metrov. Pot nato nadaljujte mimo vasi Puste Ložice do slapu Ubijavnik – takoj za vasjo se odcepi pot, ki je tudi markirana. Od slapu Ubijavnik nato nadaljujemo mimo Dobrove do zadnjega izmed štirih slapov, Bojavnika. Tu je pogled na slap še posebej zanimiv, saj smo nad slapom, pogled pa nam razkriva številne slapiče, skočnike in slap Zlatolaska. Od tam se nato vrnete na izhodišče v Jablancah po krajši poti (zavijete po bližnjici pod Umekovo domačijo) ali po nekoliko daljši poti (po asfaltu), kjer ste svoj pohod tudi pričeli. Pot štirih slapov je tako odlična ideja za lep celodnevni izlet, še zlasti v poletnih dnevih pa je pot tudi idealen pobeg pred poletno vročino.